SEGER

Ja gud vad skönt...
Nu har upplandsseren dragit igång igen..
Första matchen var derby bot Brottby och vi vinner med 3-1..
Här var det samma sak som igår..jag hade inget att göra, men i slutet på andra halvlek så får jag ett skott på mig, jag slänger mig för att sedan försöka trycka bort bollen men jag fick inte någon bra träff så det blev mål.
Men vad gör det?, Vi vann och det är jag jätteglad över.
Nu ska vi vinna denna serie, så är det bara.

Ikväll har vi gäster...Vi ska snart grilla å ha mys...
Funderar på att åka och handla lite snacs nu..
ha det toppen
pussar

Kommentarer
Postat av: sandra

svar; tack :)
Ja det syns mer som målvakt & man är mer utsatt. En forward kan liksom missa tre skott på en match, det är helt normalt. En målvakt som gör tre missar en match, då är det illa. Eller det ser illa ut, men man får ju sätta det lite i perspektiv.

Det är ju tur det, man måste få göra misstag. Det betyder ju inte att man är kass. Det är ju bra att få beröm av dommaren :)
3-1 är ju bra, grattis! Det händer ju ofta att man kanske slappnar av lite när man möter ett lag som inte pressar speciellt mycket. Det är ju sånt som händer. Huvudsaken är ju att ni vann.

Tack det ska jag ha, detsamma! Mysigt att grilla.

2008-04-26 @ 20:52:37
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0