Säg inte...

...att jag ha blivit sjuk...

Jag vill inte bli sjuk, men i morse hade jag ont i halsen å sen har jag en blåsa som gör ont i munnen...
Det är ofta början till stor förkyldning eller sjukdom när jag har så iaf..
Jag ska ju på träningsläger i morgon efter jobbet så jag vill verkligen inte bli sjuk.

Idag blir det en dag då jag ska packa kläder m.m. till lägret.
Ska även fixa på mitt rum...för nu ser det ut som ett bombnedslag igen..
Jag fattar inte hur jag lyckas...

Man kanske ska bygga lite pussel också, ser att mina katter har varit på det och förstört lite..=(

Vi hörs säkert mer idag.
För jag kommer ju inte skriva något under helgen för då är jag borta.
Kommer knapt ha täckning på mobilen heller.
Men kul kommer jag säkert ha =)

Hoppas ni får en bra dag

(Frida å Micke: jag är glad att allt är som det ska) =)

Pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0