Jag har blivit lurad

Nu är man tillbaka igen..
går bara in en snabbis från solen..
Det är så himla skönt väder så jag ska ta vara på tiden där ute.

När man kom hem idag så lägger ja mig i solen med mamma.
Efter ett tag så hör man mamma lite viskande "kolla en älg"
Hos oss är det inte så konstigt om det skulle gå älgar för jag bor ju på landet, å här brukar det gå älgar på kvällarna iaf...
Men jag tänkte inte så långt å började kolla runt.
Sen börjar hon skratta å säger "April April"

Jag tänker inte på att det är första April idag.
Tiden har gått så himla fort och månaderna bara springer iväg.

Någon mer som har lyckats lura nån idag eller nån som har blivit lurad?
skriv gärna en kommetar å berätta =)


pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0