Barnvakt

Idag har älskade Towe varit här =)
Jag har fått passa henne en del medan hennes mamma vilade och hennes pappa fällde träd...
Hon har blivit stor och hon är fortfarande lika söt.
Hon var med till M&G när vi åt lunch, sen har jag kört runt med henne i barnvagnen här på tomten, jag är nog en stolt faster =)

Skulle eventuellt varit med på fotbollsskolan idag och hjälpa till med målvaktsträning men jag får väl åka dit nästa tisdag och visa dom yngre hur man ska göra när man står i mål.


På torsdag ska man eventuellt gå på studentskiva, vill gärna ha nån att gå med, (Frida, vill och kan du? *bink*)


Idag har jag funderat lite mer om jag å min ena kusin kanske ska ha "50" års fest..Eftersom jag fyller 20 och hon fyller 30 i år så kanske vi kan ha det, jag tycker det vore kul.
Ska nog prata med henne och höra vad hon tycker.

Hoppas att ni har haft en bra dag
pussar och kramar på er

Kommentarer
Postat av: Flis

blink tillbaka jag vet inte än...vem var och hur?
Puss älsk

2008-04-16 @ 12:45:33
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Malin

Julle, i morgon nån gång =), tema är "allt elller inget", ska fråga hur mycket det kostar =)

2008-04-16 @ 17:06:13
URL: http://Granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0