Matkläder

Idag har man jobbat..
Man jobbar snart ihjäl sig hehe..nejdå det gör man inte.
Börjar få ont i halsen också men då är bäsa medicinen vila.

Idag har jag fått handla lite mat till kvällen..
Det blev lax..vi ska snart äta..ska bara åka och hämta Cyle vid tåget nu.

Pappa åkte till Skottland idag...han fick förfrågan idag om han ville hänga på å det ville han..
Dom skulle se lite fotboll å så där...hade varit roligt men nu är man inte tillfrågad å då får man hitta på något annat kul som att vara med Cyle.

I morgon ska jag, mamma, Cyle å Cina till Thun's...Jag älskar verkligen den affären..man hittar altid nånting..
så i morgon blir det massa kläder antar jag...Min garderob behöver en del kläder också.
Känns som man har samma gamla kläder hela tiden så jag vill förnya min garderob lite..

Men nu måste jag ta bilen ner till centrum å hämta min underbara Cyle.
Tycker om honom väldigt mycket.
Tycker om min isprinsessa Frida också..hoppas du blir frisk snart.
Tyckeer om min mammis
Hoppas pappa får det kul i Skottland.
Tycker om mina 2 familjer :P

Puss på er alla goa människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0