Julsånger


Jahapp jag slrev ett inlägg in¨år men det blev inget publicerat...vi prövar på nytt nu igen..
Igår var det ju måndag..
Jag fick jobba en extratimma eller jag var snarare snäll å tog Tims sista timma..

Först jobbade jag på frukten som vanlig...fick bära massa tunga kartonger å plocka upp all frukt å grönsaker..
Min sista timma fick jag jobba på kolonial..

Man har alltid en låt på huvet som man går å smånynnar på å jag började med att smånynna på  "Gummy bear" sen snackar Robban om att han nynnar på julsånger typ "Hej mitt vinterland" först tänkte jag tillbaka till ministrålarna men sen börjar ju jag nynna på julsånger istället...tack Robban hehe

Idag är jag ledig..
vad ska jag göra då?
Ingen aning,,,kanske ska besöka Frida på hennes jobb.
Känns som int vi har träffats på länge...saknar min isprinsessa..
Men annars får jag väl bara sitta hemma å ladda inför match ikväll hehe :D

ha det bra gott folk
pussar å kramar på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0