Idol Emelie

Idag har jag varit med min underbaraste vän..bättre vänner får man leta efter, dom växer inte på träd.
Vi var med mamma två i Täby å sen lite i arninge..hittade mig lite lakan å en fleece filt.

Efter shoppingen bar det av hemmåt igen.
Det blev lite hallonmuffinsbak å negerkneck.
(Fridas å min specialare)
Ni får se bildbevisen i morgon i Fridas blogg
prinsessanfrida.blogg.se

Ikväll har jag kollat lite på min träning..var inte med för jag börjar få ont i halsen.
Läste lite i steget också för vårat lag var med där.

Senare när jag kom hem så kollade jag på Idol, tyckte att jag kände igen en tjej som var där å jag hade rätt.
Det var Emelie, hon sjöng ju så bra.
Hon kom vidare å nu håller jag alla tummar jag har för att hon ska komma längre.
Hennes familj å min familj var på Cypern när vi var små å sen har jag jobbat med henne en del också.
Men men jag hoppas bara att hon kommer vidare det vore så kul.

I morgon ska jag jobba 7-16 å sen träffa Cyle.
På lördag blir det nog Thun's.
Söndag är det match å jag hoppas vi vinner vilket jag gör varje match :)

Men nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen å så att jag orkar prata snällt med frukten så att den liggen kvar där den ska å sen måste jag ha energi för att skämta med Jessica hehe alltid lika kul att kalla henne fruktpolis men hon är nästan de ju :P hehe

Ps. Måste bara säga att Mojje från Latjo Lajban har visat sig här i Vallentuna, han handlade utav min mamma igår..tycker jag var kul, hon kunde ju ha ringt så jag kunde ha kommit ner hehe...fast vad skulle jag ha sagt.."hej, visst är det du från Latjo Lajban". haha nej kanske var bäst att jag inte åkte ner hehe

ha det bra
pussar å kramar på er goa människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0