Flintskallig...


I helgen har jag hjälpt till en massa på cykeltävling här i Vallentuna eller okej det var i Lindholmen..
Igår fick jag lämna ut nummerlappar..å idag fick jag först lämna ut nummerlappar å sen fick jag sköta målkameran..hehe det var ett tugnt jobb :D
Cyle fick hjälpa till också...han fick vara en flaggvakt..hehe

Igår var det match också...vi vann med 5-2 å idag spelade vi och vann igen med 1-0 kul kul,..

Nu sitter jag här..
har tagit ut mina flätor i håret =(...ville så gärna ha dom kvar men det var två stycken som hade gått upp å vad ska man göra...gummisnoddarna går upp hela tiden..
jag får prata med en fotbollskompis om hon kanske kan hjälpa mig att göra nya på mig..
när man tog bort flätorna så tappade man massor med hår, man blev ju nästan flintis haha eller inte men det försvann så mycket hår..
kan inte fatta att man tappar så mycket på tre veckor...å sen kanske det var var för att det var så spänt också..
saknar mina flätor...hehe


Nej nu ska jag sluta skriva så ni får något att läsa :D
ha det toppen
puss på er alla goa människor


Kommentarer
Postat av: Frida

Hördö flintis =)
Synd ja kan nog dra åt lite flätor på dig också..;)
lite sånna där afrikanska flätor moahahaha

2007-09-02 @ 21:31:24
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: mall

hehe man tackar..
du får gärna hjälpa mig gumman

2007-09-02 @ 21:55:30
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0