Fallskärm med bh å trosor?

Tio första:
Första bästa kompis:
Frida
Första bil: Tyota Corolla
Första kärlek: Pappa (skickade kärleksbrev till honoom när jag var liiten)
Första husdjur: Smuln tror jag katten hette
Första semester: Cypern
Första jobb: Birka
Första köpta skiva: hmm no ide
Första riktiga kyss: Hmm jadu det var några år sen
Första piercing: när jag var runt 7 kanske (öronen)
Första konsert: Lucia i globen kanske?

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Vet ej vad den hette men den var söt
Sista bilfärd: Till Matchen
Sista filmen du såg: Norbit
Sista bubbelbadet: Det var läänge sen, vill bada nu
Sista spelade cd: Marcoolio hehe
Sista gången du grät: 19/8 fick reda på att jag blev faster då kom glädjetårarna
Sista måltiden: Amerian pizza

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nej
Blivit arresterad? Nej men stoppad av polisen på min födelsedag för en koll
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja det har jag
Varit på tv? Japp, ministrålarna (tror jag) å lilla sportspegeln
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Tyvärr har jag nog gjort det
Haft ett one night stand? Nej, det har jag inte
Busringt till nån? Jadå det har jag.

Sju saker du har på dig:
T-shirt, kofta, bh, jeans, glasögon, trosor, strumpor

Fyra personer du kan berätta allt för:
Frida
mamma
Niclas, samma sak där nästan allt
Cyle


Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips..

Två saker att göra innan du dör:
Träna med damlandslaget i fotboll ;P hehe
Flyga lyftballong eller fallskärm

En sak du ångrar:
Att jag inte kämpade mer i skolan

Hehe tog denna grej från Frida..
var lite kul...
testa ni också
puss å kram nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Frida

HAr du aldrig haft ett one night stand malin..=P
Det har ja inte heller eller de beror på, du vet vem Moahahaha

2007-09-02 @ 22:00:00
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: mall

hehe nope,,;P
hehe ja det beror på hehe

2007-09-03 @ 06:19:44
URL: http://granaqueen.blogg.se
Postat av: Helene

hej gumman! hur är det med dig? fick ditt sms på min födelsedag.. blev jätte glad! :) hoppas du fick svaret tillbaka!?
Hur är allt med dig? tuffar livet på som vanligt?
sköt om dig!'
Puss o Kram

2007-09-03 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0