Blåslagen

Det har varit en helt underbar helg.
Har varit med Cyle hela helgen.

I fredags jobbade jag å efter det träffade jag Cyle.
Vi kollade på lite film å så.
I lördags följde jag å Cyle med mamma å Cina till Thun's..
Där blev man av med pengar kan man säga.
Men jag fick mig en del ändå.
Sen var vi här hemma på kvällen å kollade på film igen.

Igår söndags var det dags för match igen.
Jag fick ju spela den matchen men jag får inte spela morgondagens match.
Vi förlorade igår med 2-0 men vi spelade skitbra tycker jag. Vi mötte serieledarna å dom är obesegrade så jag tycker vi gjorde ett bra jobb.
Mina tränare sa att jag gjorde ett kanonjobb så jag är glad, fast jag har lit ont i knäna. Jag tog bollen å sen är det någon som fortsätter springa å jag faller men inte fick hon något gult kort inte...aja jag har ont iaf kommer säkerligen vara blå om knäna i morgon eller så.

Idag har jag jobbat, var jääättetrött men sen rullade dagen på så det var väl helt okej.

Nu ska jag iväg och handla lite mat till mamma och mig.
Ska väl bli något kött å potatis tror jag.
Men ni får ha det så bra
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0