si sådär

Jaa...nu är det äntligen helg.
Dagen började väl sådär...
Jag ,ådde inte så bra, på något sätt hade jag nån känsla av att Cyle inte tyckte om mig längre..men nu vet jag att det bara var trams.. jag ahr prata med honom å så nu så nu är allt bra :)
Jag tycker ju om min Cyle massor...skulle nog bli förstörd om det tog slut mellan oss..Men så långt får man inte tänka..

Kul att Frida är ledig denna helg då jag också är ledig men självklart ska jag göra annat..
Ikväll kanske jag ska träffa Cyle, det beror på hur länge han jobbar å så...annars kanske jag åker till Frida..
Om Cyle å jag träffas så lär vi ses på dan i morgon också och på kvällen så är det personalfest..
På söndag har jag träningsmatch så det känns som om denna helg är uppbokad..
Men jag ska försöka fixa en lucka åt Frida också =)

Nu får man väl sitta här å uggla framför datorn...det händer inte så mycket mer tyvärr...
Men jag kanske ska åka en snabbis ner till Vallentuna å hälsa på Frida när hon jobbar.
Gjorde ju inte det igår så det får kanske bli idag istället.

Men ni får ha det så bra..
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0