Rosa kallsonger!


Idag har mor å jag haft en mor och dotterdag, en mysig dag med andra ord =)
Har avrit i centrum, där köpte vi oss en varsin V 75. Så nu hoppas man på vinst.
Var och hälsade på mammas väninna som har stukat foten, så vi var där och fikade lite.
Åkte sedan hem och började fixa på tomten. Jag fick gå runt och klippa gräset. Det tog väl c:a 2 timmar och hela gräsmattan är inte riktigt klar än.

Just nu är mamma och jag självha hemma.
Pappa är i Norrtälje med några vänner och ska ta upp en båt och fiska lite samt dricka lite öl.
Dom har alltid något hyss för sig, i år hade pappa köpt rosa kallsånger som dom skulle ha på sig alla 4, haha.
 
Snart ska jag nog röra mig till tv:n å sätta mig där och kanske bygga lite puzzel. Men vi får se.

Ha det toppen
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0