Personalfesten

det var riktigt kul...
Först åkte jag till Bowlingen...Gick väl halvbra men vårat lag kom faktiskt tvåa =) så man ska inte deppa =)

Sen åkte vi vidare till Kristorante...
Där bjöds det först på champagne...Lilla Malin tycker om champagne så hon tog sig två glad.
Under kvällens gång fick man 5 stycken drinkbiljetter...Nice...Jag använde bara 4 men ändå..det var mycket det.
Jag vart lite påverkad men men ibland råkar man bli det också =) Inte så full att jag inte kommer ihåg nåt och inte så full att jag hade huvudvärk idag..å man behöver inte dricka för att ha kul heller...jag skulle säkert haft kul utan något alkohol men igår unnade jag mig lite.

Jag har lite bilder från denna fest som jag lägger upp lite senare..

Kom nyligen hem från en träningsmatch också..
Vi vann med 7-1...å det roliga är att det andra laget sa efter matchen "vi spelade mycket bättre i andra halvlek" Men själva grejen var nog att det var vi som spelade dåligt...Vi skulle göra en kul grej med att sätta alla där dom inte alls brukar spela...och vi spelade mycket sämre då också men men..dom frå tycka att dom spelade bra =)

Som sagt denna helg är slut..
Det har varit svett, skratt å tårar....
Nu ska jag nog hämta kamerna å lägga in lite bilder..
Hörs snart igen..
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0