Pepinos är Blää!

Nu har denna helg flugit förbi.
Idag har jag inte gjort mycket, har suttit hemma och väntat på att klockan skulle närma sig tre-tiden.
Vid tre åkte jag till Arlanda som jag har tjatat om hela veckan, och hämtat Cyle.
Han blev riktigt förvånad att jag var där, men han blev glad.
Jag skjutsade han till tåget för 40 minuter sen och jag saknar honom redan.
Han var ju så trött idag å jag förstår honom, sitta och flyga i 14 timmar.

Nu sitter jag och äter en mango, skulle också smaka en frukt som heter Pepino men ucsh den var inte god. Smakade typ jnget och den är ändå så dyr.
Men jag föredrar mango, det är såå gott :P

image55 Detta är en så kallad Pepino.

I morgon är det back to work igen.
Denna vecka kommer jag jobba 6 utav 7 dagar, är bara ledig på tisdag..men det ska jag väl klara av =). Får vila så mycket som jag kan när jag är ledig.
Hoppas ni haft en bra dag, det har jag iaf haft, Cyle är tillbaka igen och det känns så bra.
ha et toppen.
Massa pussar.
Tycker om min
Cyle
Frida + hennes familj
och självklart min familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0