Nakenbad med Frida

Dagarna rullar på som alltid.
Igår jobbade jag 7-18 var småtrött men det är nog förståligt :)
Efter jobbet åkte jag hem och åt sen åkte jag ner och hämtade Frida.
Jag kan bara inte sluta tänka på detta..."hon kommer inte" haha lät som om jorden skulle gå sönder om jag inte kom haha...eller nästan iaf :D

Denna dag började med att jag vaknade upp bredvid Frida.
Jag fortsatte sedan till frisören, slingade med två olika färger ovh klippte topparna, vilket behövdes.
Det blev fint men det var dock lite dyrt men det får man tåla, om man ska vara fin får det kosta :D

Efter jag hade vart och gjort mig fin i håret åkte Frida och jag till stan för att shoppa. Först missade vi tåget så det var ju inte så lyckat, sen sätter vi oss på bussen och då hugger det till i min rygg, efter det har jag haft ont i ryggen hela dan men men sånt ät livet.
Hittade lite saker också, bland annat en "hundrakroners" julklapp. Det är en julklapp som ska kosta runt 100 kr och det ska passa alla i släkten från 19-80 år man som kvinna lite svårt men man får göra sitt bästa.

Efter shoppingen åkte vi hem till Frida igen, satte oss vid tv:n och somnade till, det var skönt jag åkte sedan hem och åt. Efter maten tog jag mig ett bad och det var länge sen man gjorde. Jag tänkte att man skulle sätta igång bubbelgrejen så min rygg fick lite "massage" men det hjälpte inte så mycket men skönt var det att bada.

Har snart tänkt att bygga lite puzzel men vi får se hur det blir.
Ni får ha det så bra.
Här är bildbevis på mitt "nya" hår.
Saknar min Cyle massor.

image51 Är nöjd med det ljusare håret.


Kommentarer
Postat av: Frida

Håret vart super fint:)
Och ja de var så skönt att sova framför disney channel haha:D
Älsk

2007-10-11 @ 20:43:36
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Malin

Tack gumman, är helt klart nöjd :)

2007-10-11 @ 20:50:16
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0