Mot Arlanda

idag är det lördag.
Det är en ganska lugnt helg för mig..
Är med mamma hela helgen,
Men i morgon kommer Cyle tillbaka och jag bara längtar.

Jag ska hämta honom på Arlanda i morgon, får bara hoppas på att jag hinner få tag i honom innan han sticker till sitt tåg eller buss som han ska ta.
Han vet inte att jag kommer, så jag hoppas han blir glad när jag kommer.
Han kommer säkert vara trött. Det är runt 13-14 timmars flygresa sen ska han mellanlanda å grejs i Danmark.

Saknar min Cyle så mycket nu så jag orkar snart inte vänta längre.
Men det är skönt att han kommer tillbaka i morgon.
Men vi lär inte ses mycket denna vecka som kommer heller för jag jobbar 6 utav 7 dagar, hehe men men jag tjänar pengar =)

Ni får ha det så bra
en STOR kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0