Jobba i USA?

Jahapp då har kvällen gått.
Var som sagt hos Frida, men det blev dock ingen ostsås för den var slut.
Vad gjorde vi då?...jo vi kollade först på Svensson Svensson sen Babben & Co.
image49
Innan jag åkte till Frida fick jag ta mig en sväng till centrum för att köpa lite ostbågar...mums tänkte jag...får säkert smaka utav Stefan men så blev det inte, visst jag fick smaka men jag ville inte ha, var inte sugen på det när jag väl satte mig framför tv:n.

Har nyligen kommit hem från att hämtat mamma å pappa från deras vänner,
Ringde å sa att jag kom å skulle hämta dom å då säger mamma "du kan ju komma upp ett tag" å det hade jag redan förstått att hon skulle säga, så är det alltid. Både mamma å pappa hade glömt bort att jag skulle jobba i morgon så det var ju tur att vi började prata jobb där borta så man fick åka hem å sova =)

Nu ska jag gå och sova, ska orka jobba i morgon.
Men innan jag somnar ska jag bara lägga födelsedagsbrevet till Cari i ett kuvert.
Det är nämligen så att Cyles syster fyller år på tisdag och jag ska vara snäll att skicka ett brev tänkte jag :)

Men ni får ha det så bra.
Nu ska jag sova medan ni andra kan vara vakna och ha det skoj.
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0