Idag är det...

Fick ett SMS utav brorsan tidigare idag.
Jag tyckte att det var småkul för jag vet hur han är å han kan säga sånna saker till mig som det stog i sms:et.
Vissa kanske tar illa upp men jag tänker ändå skriva det.

Det stod följade:
Idag är det internationella var-snäll-mot-en-utvecklingströd-dagen.
Så skriv till en efterbliven vän som jag just gjorde. Det värmer.
Det spelar ingen roll om du slickar på lyktstolpar, ligger med djur eller ibland skiter ner dig.
Fortsätt kämpa vännen. Du är speciell :)

Visst har men en snäll bror =) haha
Jag bara skrattade åt det bär jag fick det.
Vi syskon är så snälla mot varandra...men man vet att ingen tar illa upp..

Nu ska jag snart dra mig till sängen.
Ska jobba i morgon igen. Det blir min 7:e dag i rad..men men jag tjänar pengar..
Det avr nämligen en som var sjuk på jobbet och ingen annan kunde typ jobba så jag var väl den enda som var kvar att fråga...Det var jag som ringde runt till alla så jag vet att ingen annan kunde å jag hade nästan tänkt ta tiden ändå så jag ska kanske inte klaga på att jag jobbat 7 dagar i streck men ändå gör jag det..Men man känner sig trött nu.
man har ganska mycket energi i början utav dan men sista timmarna är man hur seg som helst..Det brukar vara bra fram till lunch men sen går det nerför..
Men nu ska jag sova..
Ni får ha det så bra gott folk
pussar å kramar
Ps. AIK förlorade å DIF vann...dock så hade jag hoppats på att AIK vann för då skulle vi varit säkra för segern men vi tar nästa match å vi får hålla tummrna för att GBG förlorar deras sista match Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0