Ich haben befinden in Stuttgart

Ja nu är jag äntligen hemma från Cykel VM i Tyskland.
Kom hem inatt runt 01:00 tiden å idag har man städat å fixat å packat upp efter resan.
Det var en häftig känsla att vara där, man ahr bara stet på TV innan på Eurosport hur det ser ut å så. Å vem vet nu kanske jag syntes på skärmen hehe.
Grymt mycket folk men det var skoj..
Det var en så härlig stämning bland folket, man kan säga att Holländarna stod för underhållningen.
Dom spelade massa musik hela tiden med deras instrument.
Sista dan (i söndags) så kollade vi på Cykeltävlingen och sen börjar Hollänadarna spela och så är det två äldre män som ropar på mig att jag ska komma med å dansa med dom...dom försökte verkligen tvinga upp mig men jag ville inte, fast visst det ahde väl inte varit så farligt men men är man chicken å är man =)
Frida gick upp å dansade med en utav dom iaf :) och den andra tyckte jag var tråkig hehe

Dom två eller tre första dagarana gick vi massor, vi gick  väl runt en å en halv mil varje gång för att leta efter grejer :P
Känns bra att vara hemma nu, inte en massa korv å pommes nästan varje dag.
Nu ska jag försöka börja bli lite nyttigare också.
Ska försöka ta med matlåda till jobbet varje dag för det är mycket bättre än att köpa den där fryska maten å värma upp. Innan har jag alltid köpt den där frysmaten å typ en cola till lunch på jobbet men nu ska jag bättra på det å kanske köpa fanta istället...haha nej skoja bara jag ska väl dricka vatten eller så köper man nån loka eller så.
Sen ska jag försöka att äta godis på helgerna men ibland kan man få unna sig på nån vardag.

Snart ska jag hoppa i säng, ska orka med att jobba i morgon i 9 timmar minus 45 min rast.
Efter det ska jag träffa Cyle för han åker till Californien på torsdag =(...har knapt träffat honom nu å sen åker han iväg i 10 dagar...usch...
På Torsadg är det marknad också, ska dit med mor, kanske nån som vill hänga på?
ha det toppen
Pussar å kramar på er alla
Saknar min Isprinsessa/Stjärnsyster Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0