Gone to California

Idag har man varit ledig.
Har varit hemma och tagit det lugnt samt lagt in bilder från Tyskland samt pappas bilder från Skottland.
Senare på dagen åkte jag, mamma, pappa, mormor och morfar till Rimbo marknad.
Det kan man ju inte missa, å jag köpte strumpor som vanligt. Men det är ganska bra pris på dom fast dom är mönstrade med lite djur å så hehe, det var nämligen 10 för 100 :-

Jag skulle ha tränat men han inte dit så jag hänge på mamma, pappa, Sonny, Annelie och Emil i spåret, vi gick 5 km men jag sprang lite då och då.
Efter vi hade varit i spåret åkte jag hem å kollade på Heroes. Vilken bra serie säger jag bara. Tack Niclas för att du har satt mig in i den serien =)
Nu kan jag bara inte slita mig från det. Jag kom in i serien lite sent kanske, började kolla från avsnitt 6 eller 7 och ikväll var det avsnitt 10 men jag är ju med i vad som händer å så, så det borde inte vara så svårt att komma in i serien men det är väääldigt spännande. Nu måste man ju vänta till onsdag för att se det igen.

I morse drog Cyle till Californen för att jobba. han åker med SAS och det sägs nu att dom har reparerat alla SAS plan så jag litar på det. Han kommer vara borta i drygt 10 dagar. Han ska passa på att besöka sin familj när han åker hit till Sverige igen sen. Han ska bland annat gratta sin syrra som fyller år på tisdag. Jag ska nog skicka mig ett kort :)

Nu ska jag väl snart dra mig till sängen. Ska jobba i morgon 10:30-19:00 sen rä ajg ledig lördag å så jobbar jag på söndag igen.

Saknar min Stjärnsyster. Vi måste träffas snart igen bara ingen jobbar, vi jobbar ju oftast om varandra tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0