Ge mig ett smeknamn

Hej hej!
Här är en sak som jag tyckte vore kul att svara på, eller det är ju kukl att veta vad folk tycker å tänker om en...
Ni får gärna lämna en kommentar och svara =)
ha det toppen
pussar


1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. När och var möttes vi?
4. Är du kär i mig
5. Ge mig ett smeknamn och beskriv varför du valde det?
6. Beskriv mig med ett ord
7. Vilket var ditt första intryck av mig?
8. Tycker du fortfarande om mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. om du skulle ge mig vad som helst vad skulle det då vara?
11. Hur bra känner du mig?
12. Sist du såg mig?
13. Något du velat säga till mig men inte vågat/kunnat?
14. Kommer du lägga upp denna på din bdb för att se vad jag skriver om dig?

Kommentarer
Postat av: Frida

1. Jag är Frida.
2. Vi är Bästisar.
3. Vi mötter på sexårsverksamheten när vi var 6 respektive 5.
4. Klart jag är kär i dig.
5. Mullen Bullen, alltid mulle liksom och bulle passar så bra till, eller Mall det är också bra!
6. BÄST
7. Att du var en skoj filur
8. Klart jag älskar dig!
9. Ballonger och massa skratt!
10. En resa med mig till thailand!
11. bäst sen 13 år liksom
12. Igår kväll vid tiotiden
13. Ööh nej
14. Nja vi får se

2007-10-13 @ 10:28:59
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0