Full frys!

Nu sitter man här.
Kolar runt på internet bland annat Youtube.
Den sidan är alltid en kär vän..man hittar alltid något kul där.
Just nu hittade jag gamla tv-avsnitt, bland annat ett från Full Frys.
Hehe..

"Ääh, kan jag hjälpa till med något?"
"Du kan tala om för mig vart hundmaten finns någonstans"
"ääh, ja den är alldeles till höger om soppåsarna där borta"
"Ah, du skulle inte kunan visa, mig vart hundmaten finns nån stans"
"Ääh, ja förlåt eehm, Dääääär boorta" och så pekar han hahahah
"tack så mycket då."
"Oj förlåt mig, ursäkta skulle ni kunna visa mig vart hundmaten finns nån stans?"
"Nu var ni allt bra lustig va?"



Hoppas ni får en bra kväll.
Eller en bra lördag, klockan har trotts allt stigit över tolvslaget.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0