Dagarna springer

Ledsen folk att jag inte skrev igår.
Vad har hänt då?
jo jag har ju jobbat som vanligt..
Idag var det min åttonde dag i rad..
Visst får skylla mig själv lite att jag varit så snäll och tagit folks tider men ibland blir det så.

Idag var det sista dagen det var en skolklass som besökt oss på jobbet.
Var riktigt seg idag på jobbet, men jag försökte jobba så gott jag kunde.
Efter jobbet åkte jag och Jessica till Vallentuna föt att jämföra våran butik med typ coop å annan ICA...hon gör ett arbete nämligen så vi skulle jämföra fruktavdelningen..
Det gick bra...Vi tänkte ganska lika ändå..

Nu sitter man här..Pratade med frida i telefon för nån timma sen.
Hon berättade att Bharie skulle tydligen ha varit å hälsat på mig idag men jag såg han inte.
Han vågade väl inte...hehe eller jag vet inte =)..

Undrar när Cyle kommer tillbaka...han åkte till London idag men som jag förstod det så trodde jag att han åkte nästa onsdag, men men nu har han åkt.
Han sa att han skulle komma tillbaka ikväll så det hoppas jag.
Man kanske ska äta lunch med honom i morgon...vill bara träffa honom. Men vi får se

Är bara hur trött som helst..men när jag väl ska sova så kommer jag att piggna till tror jag.
Men men nu ska jag göra något annant.
Ni får ha det så bra
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0