Bodil Kastar Kottar

Idag vaknade jag ganska sent, runt 10:30...
Men det var skönt att sova ut lite.

Vad har jag gjort sen då?
Inte mycket förutom att mamma och jag har lagat våran skrivmaskin.
Den blev helt knäpp, tog alla papper å sen slutade den fungera och det började typ läcka färg men när vi kollade så läckte ingen utav färgerna. Men nu fungerar den igen, så mamma och jag ska starta en ny firma den får väl namnet "Babsans och Mallans skrivare".

Har gått runt och sjungit på musikallåtar från "Bodil kastar kottar".
Det var våran musikal i trean som jag var med i. Jag hette Maggan E och hade min bästa kompis Maggan A på ett kollo som vi var på.
Ska nog kolla på den lite senare idag.
Nu ska jag hjälpa mamma med papper sen ska jag åka till TC en snabbis och köpa ett puzzel :) Är snart klar med Fridas puzzel, det har typ tagit mig ett år haha. Men tröttnade på det ett tag å då har jag  inte bygt på ett tag heller, man jag bygger lite varje dag nu så jag kommer frammåt :)

ha det super
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0