Äntligen onsdag!

Dagen började med att klockan ringde 05:45.
Snoosade i kanske 10 minuter en kvart.
Gick sedan upp för att äta frukost å sedan begära mig av till jobbet.

Jag å Jessica jobbar så bra ihop tycker jag, är glad att jag jobbar med henne fast hon kan vara petig ibland men det ska man ju vara, jag tar inte illa upp när hon säger till mig heller.

Efter jobbet skulle jag hänga på pappa och hämta mammas bil på service.
Åkte sedan hem å gjorde mat åt familjen.
Idag blev det nån pasta sås bestående utav purjolök, rökt skinka å paprika. det var gott gott å självklart var det pasta ochså :)

Nu sitter man här.
Dags att sätta på tv:n å kolla på fotboll, det är ju Sverige och Nordirland.
Ska dock spela in Heroes. Då kan jag kolla på det hur mycket jag vill när det inte går nån annan dag.

Ni får ha det toppenbra
massa pussar å kramar på er där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0