Underbart med skönsång...

Nu har helgen passerat förbi igen..
Men denna helg har varit helt underbar...
Är bara så glad efter denna helg..tänk om det alltid skulle vara så...
Synd bara att helgen var så kort.

I fredags var det jobb...fick jobba över i två timmar =(...
Efter jobber följde jag med min bror och kollade på hockey.
Åkte sedan hem till honom och "kollade" på Shrek 3...Båda råkade somna..;)

I Lördags Fyllde mammis år så dagen bröjade med att jag och Niclas handlade en liten pressent till henne..
Sedan fick man hjälpa till lite här hemma..
Cyle kom senare på dagen.. :)
Det avr mycket fokl och allt var bra, alltid lika trevligt med folk här. Frida och Micke kom också..

Söndagen var jag och Cyle med Micke och Frida till Heron City Där vi spelade lite på spinners... Åkte hemmåt och i bilen hade Frida och jag skönsång :)..senare på dagen blev det Guitar hero och Buzz... :)...
Jag haden en rolig och trevlig dag med er..

Tack för en underbar helg..
Tycker om min Cyle massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0