trött usch och blä

Usch så trött jag är..
men nu kom en utav mina favoritlåtar på radio...visst den är ganska uttjatad men jag tycker ändå om den.
Det är Beautiful girls med shean Kingston...det gör så man blir lite gladare och lite piggare..

Det är sjukt kallt ute...
jag brukar inte vara ute så mycket nu direkt men var ute en liten stund och det var kallt.
Vet inte vad det är men jag är jättevarm om kinderna men kroppen är inte lika varm...hoppas att det inte är något tecken på att jag kanske börjar bli sjuk.

Nu sitter man här igen som vanligt.
Funderar på att bygga lite pussel nu..
Vill helst träffa Cyle men dom had enågot problem på jobbet så det blir nog inget med det idag tyvärr..

Ni får ha en bra dag
pussar och kramar..
// Mallanbralla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0