Trodde jag ja

Jahapp...
Trodde att jag skulle få ett sms tidigare utav Cyle..Hade hoppats på att träffa honom idag efter jag slutade jobbet men nejdå...
Fick nyligen ett svar där det stod bland annat om att han hade nyligen vaknat...
Här har man skickat två eller tre sms och försökt få liv i honom å så får man svar nu.
Han som klagar på att han inte ger mig den uppmärksamhet han vill att jag ska få vilket betyder att han jobbar för mycket å så ska han sova bort hela dan =)
Han snackade om att han kom hen vid 10 tiden..och jag antar att det var på morgonen han kom hem...

Jaja...nu får man sitta här ikväll och försöka ha kul ändå.
Känns som allt är tråkigt just nu..jag som hade planerat att träffa Cyle. Men då trodde jag fel =)

Kanske ska bygga lite pussel eller så?...

Aja ni andra får ha en bra kväll.
pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0