Tillbaka till skolbänken

Varförska man vara vaken så tidigt?..
Kan inte Ica öppna klockan 09:00 nån dag så man får sova lite mer.

Var ju på utbildningen igår, den var låångtråkig...På ett sätt förstår man hur folk känner sig vid skolbänken, fast det kan vara kul i skolan också men man kommer ihåg alla trååkiga lektioner, det var ju nästan så att man somna...
Usch jag var så trött igår och om man lyssnar på nån som pratar hela tiden och det var varmt så var det nästan så att man somnade men jag klarade mig att inte somna :)

Nu har man precis ätit frukost och nu är det dags för att byta om...
Jag som sov så skönt inatt...varför kunde jag inte få fortsäta sova...

Idag blir det i alla fall jobb och sen ikväll kanske träffa Cyle men det beror lite på hur länge han jobbar..

Ni får ha en toppendag..
Nu måste jag göra mig iorndning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0