Starlight Express

Den musikalen var värd att se..
Tack Jocke och Frida (och lilla barnet på -0 år) att jag fick följa med...(fast jag ska betala) :)
Det var inte så mycket handling så det avr lätt att hänga med =)
Men det såg så härligt ut att åka runt där med rullskridskor och det avr så häftigt.
Vissa stunder satt man bara och rös.

Nu börjar klockan lida mot dagens slut.
Jag ska ta mig ut till min lilla stuga (som även har avrit mina bröders stuga) och ner i sängen.
Igår eller inatt när jag gick och la mig så snöade det...Det avr väl runt 02:00 tiden...var så härligt..

Hoppas ni haft en bra dag.
Det har jag haft...och i morgon är det dags för lite jobb igen..
Ha det toppen
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0