Skönt med glass

Alltid lika skönt att vara ledig...
Idag har man varit med Frida..
Åkte dit och fick GI-pannkakor...det var gott :)
Men det blev inte så mycket GI för mg när jag hällde på massa socker å glass m.m. hehe :)

Sen har vi varit till banken, jag behövde ett nytt kort å det var en månad sen jag fick ett nytt kort...hur dålig kvalité är det igentligen?
Tog en promenad med mamma2 och Frida :) mysigt i kylan men det var lite kallt...

Åkte sedan hem och hjälpte till med lite mat..
Efter det åt vi ju såklart :)

Nu sitter man här på msn och hoppas på att Cyle ska skriva tillbaka på msn men han sover nog fortfarande...visst klockan är runt 11 i Seattle nu men han är nog trött för det var runt 14 timmars flygresa igår för honom å sen måste man koppla om till en ny tid..
Men jag får väl prata med honom i morgon innan jag ska till jobbet för då är ju klockan runt nio på kvällen...

Hoppas ni får en bra kväll
Pussar å kramar


Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: okey förstår det (;

2007-11-26 @ 21:25:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0