Mosebacke ikväll

Idag har man bara haft en slappardag..
Känns rikgit bra efter mina 6 arbetsdagar i rad.
Åkte till Arninge med mammsen..
Sen åkte vi ner till centrum en stund och åkte senare hem och åt lite..
Efter måltiden bardet av till Stinsen för att kolla på garnerna mormor gör halsdukar av. Hon pratade om nån rostfärgad men det fanns ingen direkt rostfärgad men det avr nån ljusbrunaktig där som hon säkert menade.

Ikväll blir det Mosebacke för mig, Niclas och Cyle.
Jag och Niclas står på gästlistan och Cyle får betala...fast alla får hjälpas åt att betala så blir det inte orättvist..
Vi ska nämligen se när Mårten spelar...

I morgon är det arbete som kallar igen. Får jobba med Jessica, förhoppningsvis blir det roligare än i måndags. Båda kände sig smått sega och småsjuka men nu känner jag mig lite bättre så jag kan försöka roa upp stämningen lite :)
alltid lika kul att jobba med Jessica...Å i morgon får man jobba med Chrisse också, eller han sitter i kassan.
(Du klarar det nästa gång Chrisse jag lovar)

Ha en toppenkväll gott folk
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0