Körde på en älg

Eller jag körde nästan på tre stycken älgar med Frida och Marie..
Hämtade Marie i Täby och sedan skjutsade henne till Kenneln...
På vägen mot kenneln så ser vi en älg..man hör Frida tar ett djupt andetag.
Jag stannar bilen och Frida säger att jag ska backa..Man ska inte backa i kurvor har jag lärt mig nu...kan komma nån i full fart men som tur var gjorde det inte de..
Men när vi ser den där älgen så kollar jag på andra sidan vägen och säger
"Vad är det där?"
Frida: "Det är ju hästar"
"Nej men det där"

Å där ser vi en till älg som står och väntar på att gå över vägen.
Sen efter ett tag kom en till älg...Vi tutar och skriker men ingen älg vill flytta på sig..
Men när vi stått där en stund så springer dom iväg..
Usch det var inte kul.

Nu har man kommit hem från Frida..
Vi har spelat lite Buzz och så och haft det trevligt..

Ikväll väljer man mellan Middag på ICA eller fysträning..
Vill göra båda..Fysen är inte så lockande men behövligt..Middagen på ICA är mer för nöjets skull och att det är trevligt. Svårt val..har en halvtimma att bestämma mig på.

Ha det toppen
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0