Hon tog mig på bröstet

Idag har man varit med Frida hela dan..
Vi har bland annat våldgästat lite folk, som Izza å Tessen, När vi åkte hem från Tessen så skulle Kyran hålla på med min bh å sen ta mig på bröstet hela tiden haha...men hon var gullig...höll nästan på att somna på vägen hem, alltid lika sött att se ett barn somna :)
kändes bra att ha gjort något idag, jag tror att det är som så att om jag är med folk hela tiden så tänker jag inte lika mycket på att Cyle är borta, visst jag tänker på det nästan hela tiden men det blir inte lika mycket om man är med någon annan.
För nu när man sitter själv så börjar man tänka iväg igen, men det var värst igår.

Kommer nog bli jobbigt sen då jag inte kan skicka sms till honom å sen måste man passa tider för att veta att han ska vara på msn osv. Men får försöka tänka positivt, han kommer tillbaka om nån månad, det ska jag väl klara av :)
Han kommer typ till USA runt 3 inatt skulle jag tro, man kanske får något sms att han kommit fram :)

Men måste bara tacka Frida för att jag fått varit med dig idag.
Känns mycket bättre nu.
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova...ska försöka att inte tänka för mycket innan man somnar :D

Ha en toppenkväll.
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0