Hejsan Hoppsan

En sunmmering utav dagen:

* Ganska lugn morgon
* Mor skjutsade ner mig till centrum
* Tog tåget mot Täby, på tåget mötte jag Christoffer
* I Täby handlade jag presenter till mamma och pappa samt påbörjad julklapp till dom båda.
* Kom senare hem och åt
* Efter maten blev det stavgång i spåret med mor, far och Sonny men jag hade inga stavar så jag fick låtsas att jag hade några.
* Hemkommen från spåret Nyduschad och snart klar för att sova.
* Skriver bara ett blogginlägg innan jag går och sover.

Japp det var min dag det.
ha det så bra
Pussar och kramar
GranaQueen

Kommentarer
Postat av: (mamma Nettan)

Vad önskar sej mor, vet du något bra?

2007-11-07 @ 08:02:15
Postat av: Malin

Mor önskar sig Lineglas från Kostaboda
Sen tycker hon om ljus.

2007-11-08 @ 11:03:36
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0