"Hårvax" och majscrackers

Nu har jag gjort mitt val..
det blev fyspasset tillslut..

Det var ganska jobbigt...fick vila lite extra...började att må lite illa..hade inte ätit nått heller så kan vara det å sen kan det kanske vara lite psykiskt också att jag vet att jag måste jobba resten av alla dagar denna vecka samt måndag nästa vecka så det blir ju 6 dagar i streck och då blir det att man känner att man måste vila så mycket man kan innan man sätter igång med hårt arbete...

Nu sitter jag iaf här och kollar på "Den där Mary"...den är så bra...speciellt med "hårvaxet" hahaha...
Men till filmen har jag lilla datorn framför mig och sen äter jag majscrackers...mums..

Nu ska jag fortsätta se filmen..
ha en toppenkväll
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0