Har ingen lust

Ååh...varför ska det vara så tråkigt att vara ledig?..
Ändå vill man inte jobba varendra dag. Man vill ju vara ledig men idag är en tråkig dag..
Har hunnit gjort lite saker..
Jag har träffat Frida bland annat..ska säkert träffa min pojke ikväll också..får se om det blir sova i stan fast det känns lite jäktigt att åka hem i morgon då för ajg bröjar 10:30.

Har iofs snackat med folk på msn..
bland annat Christoffer http://pr0pheten.blogg.se ...eller han har typ pratat med mig medan jag spelar..hehe förlåt =)

Å vad gör man nu då?...
Jag vet att mitt rum behövs städas men ändå gör jag inte det...
Å så får man dåligt samvete till att det ser stökigt ut där inne.
Nej man sitter ju här vid datorn och spelar lite på nätet...har snart blivit beroende utav blockwars hehe..

Inte för att det händer mer på internet än här hemma.
nej man kanske ska vara duktig att städa..
Det blir ju fint när det är klart men man har ingen lust att städa.
Hur ska man få själva lusten?

ha det bra...
nu ska jag försöka planera resten utav dagen.
pussar

Kommentarer
Postat av: Christofer

Jag vet, jag kan vara riktigt roande ibland ;)

Hoppas du hinner få dig tid med pojken ikväll.

Städa MALIN STÄDA! :D

2007-11-01 @ 16:31:25
Postat av: Malin

hehe...jag ahr ingen lust att städa men känner att jag måste tyvärr

2007-11-01 @ 16:37:29
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0