Har blivit kär..

ÅÅh var nyligen på kenneln där Marie Jobbar..
ÅÅh gud vilka söta hundar...Malin är kär..
Å så kommer jag hem å berättar det för mamma...men då ska hon förstöra lyckan med att säga "men dom blir stora"
det vet jag också men kan jag inte bara få vara kär i dom små just nu =)

Har nyligen stödjat cancerfonden...Tycker det är viktigt...
Mamma har ju haft cancer å jag stödjer det mesta som har med cancer att göra..

I mrogon är man ledig...sååå skönt.
Då ska man kanske städa..
Eller så sätter man sig framför tv:n å bygger lite pussel å väntar på att det ska bli kväll för då är det dags för musikal :)

Nu är det tyvärr bara 23 dagar kvar tills Cyle åker :(
Usch..måste tiden gå så fort..
Hoppas han tar tjänsten här i Svergie som han har blivit erbjuden.
Ha det toppen
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0