Det gör så ont...

ÅÅh varför ska blåsor göra s ont?...eller snarare så är det herpesblåsor i munnen..
Jag får ofta blåsor och det är ju inte kul när dom kommer..det gör så ont..
Denna blåsa sitter långt bak i munnen å så kommer mina baktänder emot nästan hela tiden så det gör väldigt ont.

Någon som har tips på hur man blir av med blåsor eller smärtan?...
Jag ska snart ta mig en Ipren men jag kan ju inte proppa i mig massa Ipren för att bli av med smärtan vill ju att blåsan ska försvinna..

Vet att wiskey är bra om man gurglar men det smakar ju så himla illa så det vill jag hellst inte göra men känns som jag måste.
Munskölj är säkert bra också..

Tack vare mamma är jag inte så trött längre...visst jag är trött men hade säkert gått och lagt mig nu om det inte var för henne :P
Hon tog med  mig ut i spåret...Hon gick med stavar medan jag gick där bredvid henne som sällskap..
Det var skönt att komma ut men det var lite kallt..

Det blir nog en tidig kväll för mig ändå...Kanske sömn hjälper blåsan att försvinna :P
Ha det toppen
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0