Blött och vått

Gick å la mig ganska sent inatt...
Men om man la sig sent så fick man se snö =)
det snöade så fint..å Malin blev glad.
Jag är ju igentligen en sommarmänniska men ändå är det underbart med snö.

Idag har man satt på vinterdäck på bilen..
Hjälpt mamma å pappa med deras däck också.
Blev lite småkallt å så blev man blöt. Det är så pass varmt att snön smälter nu å om man håller på med snön så blir man ju blöt..Men man kunde inte låta bli :)

Ikväll är det dags för musikal som jagh har pratat om nu i några inlägg tidigare..
Ska bli kul...
Vi skulle nog röra på oss vid 5 tiden tror jag så vi hinner äta och så innan..

Nu ska lilla jag vara duktig att städa mitt rum.
Då kan man ha ett gott samvete till att gå på musikalen.

Ha det bra
pusar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0