ZzzZzz

Sanrt är det dags att sova...ZzzZzz
Sitter ute i stugan och kollar på American Idol...

Ikväll blev det träning men usch vad seg man va...
Ingen träning på torsdag eftersom det är kristi-flygare...
Har istället träning på söndag å sen har man 4 matcher nästa vecka...får dock inte vara med på en utav dem eftersom jag blev tvisad förra stockholmseriematchen....Nu tänker du säkert..."vad gjorde du?"
Visst jag är målvakt men vi kan bli utvisade vi också...
Jag sa inget grovt eller så...men råkade nudda bollen med handen utanför mitt målområde och det kom en ensam motspelare mot mig... blev liksom bara en reflex att sträcka upp handen....men får  tänka lite mer nästa gång jag står utanför mitt målområde...
Nu har vi hittat en till målvakt =)....så nu kan jag få spela ute nån match också :D...kommer iofs bli varannan match..

Men som sagt ska sova nu....
Hoppas ni alla haft en bra dag
pöss och kriim skömmadream :) hahah världens sämsta rim....

Kommentarer
Postat av: Flisan

Verkligen världens sämsta rim. ;D

2007-05-16 @ 07:57:55
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0