Valborg

Glömde ju nämna vad som hände på valborg =)

Jag å Elin hade bestämt att träffa Micke å Cyle...
Sen visade det sig att vi träffade Helenes hela gäng igen...vi åkte till Rålisparken..samma ställe som i fredags :P
Det var ju så kallt ute den kvällen...men vi satt ute ett tag på den där arenan å sen frågade Helene om vi inte kunde gå hem till Cyle...å så blev det...







Vi åkte dit å jag har aldrig varit där...han bodde väldigt fint tycker jag...
Men väl hemma hos Cyle så umgicks vi typ 15 pers i en liten etta...men det var mysigt...
Senare mot kvällen/natten frågade Cyle oss om vi va obekväma med folket som var hemma hos honom...han skulle annars slänga ut dom...men grejen är att Elin å jag trodde han frågade om vi var bekväma...haha så han gick till Helene å sa att jag ville att folk skulle gå...haha vilket missförstånd...
Sen när han hade hört att vi missförstod honom så frågade han minst 4 gånger efter om det verkligen var sant..haha....
Till slut mot kvällen så blev dte ett litet dansgolv i Cyles vardagsrum hehe...kul kul...


Sen när Elin å jag väl skulle åka hem så stod det en skum gubbe utanför dörren...
Han snackade om att det inte fick vara 50 pers i en liten lägenhet...men grejen är att vi var ju typ bara 15..
Sen troode han att vi hade skapat bråk utavför porten men vi fattade ingenting...
Han snacakde Svenska med Cyle som inte förstod vad han sa så Cyle frågade honom om han kunde ta det på engelska men gubben sa NEJ...

Men efter ett tag så gick Cyle och pratade ensam med gubben å frågade typ lite vad han menade å så...
Grejen var att gubben skulle visa sig vara ordförande...å säger man som ordförande att man inte kan ta det på engelska när personen som bor där bara kan parata engelska....
Jag tror att den där gubben bara kom dit för han hade väl inget för sig...har var uppklädd å allt hade säkert vägaran förbi å bara ville ha kul å klaga....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0