trööött

Ja nu känner man sig lite trött *gäsp*

Igår så började dagen  med att Bob å jag (Marely) vaknade...sen skulle jag iväg å fotografers med laget...
Efter det åkte Bob å jag till stan för att shoppa lite..
Jag hittade mig ett skärp..som var behövligt..

Senare mot kvällen så bar det av för bowling med Cyle Micke å Frida..
Frida a.k.a Bob vann sen kom jag tvåa...Tjejerna äger =)
Kyliy och Barbie var inte lika bra..

Efter bowlingen bar det av hem till Frida för att kolla på film och spela spel å bara ha det trevligt..
Klockan rullade iväg och tillslut var den helt plötsligt 2...
Frida å jag skjutsade killarna till Danderyd...

När Frida och jag kom hem sen så hade vi tänkt att ha ett maraton...då menarjag att vi inte skulle sova alls...vara vaken hela natten å hela dan...det började bra först men sen började det svida å så i ögonen så vi gick väl och la oss vid 04:45...

Nu sitter man här å undrar hur dagen ska fortsätta..

Älskar dig också min stjärnsyster Bob

Tycker om dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0