Tråk...

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Gick på Bio med Frida, Cyle och Micke
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Körde till skolan
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Letade efter ett papper
Det sista du sa högt?
"Va?"
Vad har du druckit idag?
C-vitamin, Oboy, Juice, mjölk
Vad var det senaste du åt?
Brownie
Vad var det senaste du köpte?
Coca-cola och naturgodis
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Blå
Vad är det för väder hos dig just nu?
Solen börjar titta fram
Godaste glass-smaken?
Vanilj å cafe latte glass :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja det gör jag
Sover du tungt?
Har inte studerat mig när jag sover men kanske jag gör.
Drömmer du mycket?
Drömmer varje natt men kommer inte ihåg allt.
Mardrömmar?
Ibland kanske :)
Det första du tänker på en "bra" morgon?
Ååh sov morgon och solen skiner :)
Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Ååh nej tråkigt väder å massa plugg
Vilket ämne är roligast i skolan?
Musikalen va kul men nu vet jag inte.
Trivs du med ditt jobb?
Har bara sommarjobb å där trivs jag :P
Favoritklädsel?
hmm...har ofta en randig tröja på mig men det varierar
Favoritlåt just nu?
MIKA med låten Lollipop
Vad ser du om du tittar åt höger?
En soffa md en tidning på.
Vad gör dig glad just nu?
Att tänka på nån speciell
Vad ska du göra härnäst?
Plugga sen ska jag hämta mina blommor hos Cyle
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Bra
Favoritgodis:
Gillar många olika...choklad kanske
Kläder just nu:
Röda jeans å en svart å grårandig tröja
Musik just nu:
Tv-ljudet
Sommarplaner:
Jobba och åka till Bulgarien i höst
Hur många kuddar sover du med:
Två
Spelar du nåt instrument:
Nej...
Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska
Vem är viktigast för dig:
oj...många som är viktiga för mig, familj å vänner
Bio eller promenad:
Bio
Är du kittlig:

Ja lite...ibland lite mer å ibland lite mindre
Snarkar du:
Nej men har gjort
Stjärntecken:
Oxen
Äckligaste insekten:
Oj...bärfisar kanske haha..vet inte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Går inte att välja bara en...flyga kanske
Vad vill du jobba som?
Ingen aning...
Stökigt eller välstädat?
Vill ha välstädat men inte alltid det är så...
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Ja kanske nån gång...
Gillar du att sjunga?
Jaa...sjunger jämt här hemma
Anser du att du är stark?
Ja det gör jag
Vad gör du om du får hicka?
Dricker vatten långsamt och verkligen konsentrerar mig på att dricka.
Vad längtar du mest efter just nu?
STUDENTEN! Helt klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0