Tisdag

Idag var det skola...
Dagen började med att prov som gick bra tror jag...
Sen fortsatte det med UF...vi tog ut pengarna idag...det var mycket pengar men när man delar det på sju så blev det inte så mycket men visst nu kan man spendera lite :P vi fick 1253 kr var :) Sen fick vi pengarna som man ska ge ut till riskkapitalägarna...

Senare idag så har jag suttit vid datorn...
Å nu ikväll kollade jag på våran match..jag fick ju inte vara med eftersom jag avr avstängd...fick ju rött kort förra matchen...=(...
Vi förlorade idag igen....men men snart vänder det =)

I morgon är det företagspresentation för juryn...
Man kan alltid hoppas på att man vinner det där stipendiet på 7000 kr eller vad det var =)
Sen på kvällen blir det väl kanske att träffa pojkvännen..men vi får se =)

Ha det bra
pussar

Kommentarer
Postat av: Ewe

å har du kille nu? :D vem e de då? ;)

2007-05-23 @ 10:52:01
Postat av: mall

mm hehe..
Det är en amerikan hehe =)

2007-05-23 @ 14:26:52
Postat av: Ewe

Spännande :P hur träffade du honom? ^^

2007-05-23 @ 22:33:37
Postat av: Mall

genom min klasskompis...träffade han på mösspåtagningen...

2007-05-24 @ 22:27:03
URL: http://granaqueen.blogg.se
Postat av: Ewe

trevligt trevligt :) all lycka till er två :D

2007-05-25 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0