En vecka kvar


Idag fick vi vårat stiåendium på 3000 kr..
Vi hade en väldigt kort presentation för Rotary idag

Nu sitter man här igen som vanligt...
Ska städa mitt rum idag för dte kommer "gäster" ikväll..
Med andra ord Micke, Frida å Cyle..
Vi ska väl spela lite kubb, andra spel å kanske se film..bara ha det trevligt med andra ord.


I morgon på morgonen kommer mamma hem igen...då har jag hört att mans ak få lite saker =) yeey
sedan bär det av till besiktingen med bilen...
Efter det har jag amtch å jag ska få spela ute...det avr länge sen..har bara stått i målet nu på senaste tiden =)
Sen direkt efter matchen blir det att åka hem snabbt att duscha å byta om..sen bär det av till CAFÈ UMBRA...
Det ska bli skitkukl på eran studentskiva Helene...

Vill bara avsluta detta inlägg med att det är bara en vecka vilket motsvarar 7 dagar kvar till studenten

Kommentarer
Postat av: Katta

jätte kort presentation hade vi ju inte :P

2007-05-25 @ 23:53:54
URL: http://dishearten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0