tjohoo

ja idag är det lördag...
Vad kommer hända idag?
har iofs hänt en grej redan å det är: när jag kom in vårat hus i morse (sover i en friggebod) så såg jag att ena katten lekte med en halvdöd fågel som flaxade runt på golvet i mammas å pappas sovrum...usch vad jag inte gillar när katterna tar in fåglar...
Så nu har mamma å jag stängt in katten och fågeln så pappa får ta ut dom sen när han har kommit hem från sin träning...
haha visst är vi snälla :)

Sen ska ju dagen enbart användas till att plugga en massa filosofi.. :(
men måste verkligen bli klar nu...
har iaf skrivit typ en halv sida så har börjat lite smått iaf...

bloggar mer senare.. hade toppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0