soliga dag

Både igår och idag var det riktigt fint väder...det var såå härligt ute i solen :P
Idag när jag kom hem från skolan satte jag mig ute vid poolen och bara tog det lugnt...gud vad skönt det va...
Det är snart sommar...å då kan man hoppa i poolen och bada också... Fast iofs så sa pappa till mig idag att han håller på att värma upp poolen med solvärmen så man kan säkert bada om nån vecka eller två om det fortsätter att vara lika fint vill säga :D



Sen har man ju sttit och tänkt att vara duktig att göra lite filosofi...visst jag skrev lite men det var ytterst lite...det är så svårt fattar typ nada...

sen var jag duktig att tvätta rent min moppe det behövdes verkligen...
Nu ser den ut som ny igen..eller nästan iaf :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

Är det hemma hos dig på bilden? :O

2007-03-28 @ 18:03:56
Postat av: Mall

Nej det är nte hos mig :P...har ingen bild på våran pool hehe :D

2007-03-28 @ 23:06:11
URL: http://granaqueen.blogg.se
Postat av: Ewe

Tänkte väl :P Såg veerkligen lyxigt ut :D Du får ta en bild och posta den här ;)

2007-03-29 @ 13:30:39
Postat av: Mall

hahah...ja inte så troligt att jag får en sån bra bild heller med lila himmel å allt :P
får ta en bild nån vacker dag :D

2007-03-29 @ 22:28:19
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0