whohoo

För jag har tagit studenten fy fan va ajg är bra =)

I fredags tog man studenten...så härligt var det då men snart kommer man sitta här.."vad ska jag göra nu?"
På kvällen blev det utgång på 360...
Dagen innan min student var Fridas å det var minst lika kul :P
Alltid lika kul på studenter =)

På lördagen vaknade jag upp hemma hos Cyle...
Åkte sedan till Kista..såg ju inte lite trött  seg ut..
Hade mina studentkläder å hade mössan i handen å inge smink hade man heller...
Folk kollade en del..men men Vid Kista så hämtade Marie å Tessan mig...jättesnällt utav dom =)
Åkte hem..sprang in i duschen å smickade om mig för jag skulle vidare...
Ludwig firade nämligen sin student...fast han springer ut på fredag...
Vi hade det riktigt kul...
Vi sjöng allsång, alla killar fick stå på scen å sjunga, lika så tjejerna å jag avr en utav dom, herrarna å damerna lika så...
Sen fick vi göra en frågesport å så fick vi ett papper där man skulle skriva vad t.ex. L stod för..alltså vad man tycker att det passade för just Ludwig...enligt mig så stod L för Lekfull...
Vi gjorde lite gymnastik å andra lekar...jag tycker att detta var jättekul...hade kunnat stannat å följt med alla ungdomar ut men vi skulle åka hem å jag hade bilen vid donken vid stäket...

Igår var det match mot Kåre....Det avr varmt å jag tycker att matchen var trååkig...jag fick inte göra nåt...
Stod i målet..nästan så att man kunde klippa gräset medan mitt lag spelade..
Vi vann matchen med 2-0 men jag tror att vi kunde vunnit med mer men men..bättre lycka nästa gång på vår hemmaplan...
Cyle var där och kollade också...efter matchen åkte vi hem och åt Pizza..mums..
Var  skittrött igår efter helgen å matchen...men men sånt är livet..
Körde sedan cyle till Vallentuna där han fick åka tåget hem...

Idag är en till solig fin dag å nu ska jag ut och sola...eller okej först ska jag ringa Frida å höra om vi ska göra nåt skoj =)

Ha det bra å hoppas ni inte har somnat när ni har läst hela min lååånga blogg

Älskar mina underbara människor
Familjen, Extrafamiljen, Cyle

Kommentarer
Postat av: Helene

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FYFAN VAD VI ÄR BRA!!!!!!!!!!!!!!!:D

2007-06-04 @ 20:51:27
URL: http://ova.bloggse
Postat av: Frida

Håller med Helene!
Fan va vi är bra..=)
Löv you

2007-06-04 @ 20:54:30
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0