Sött eller vad..

Igår var det dags för arbete igen...
Började klockan 13 med att sitta i kassan..
Efter ett tag fck jag lära mig frukt och grönt + bröd.
Blev själv vid frukt och grönt runt 15:30 så jag gick där och höll koll till klockan åtta.
Hjälpte till i kassan en snabbis också.

Sen bar det av till träningen...
Det känndes skönt att träna men jag var lite småtrött..

När jag kom hem så stod det blommor på bordet som var omslagna.
Jag öppnade och så ser man röda rosor å sen en söt liten nalle.
Har fått dessa fina blommor utav Cyle...
så sött, han har åkt till Hultan och nu kan jag tänka på honom så fort jag ser dessa blommor.
Saknar min lille pöjk...

                                   


Nu är det dags för jobb igen...börjar klockan 7:00 och slutar klockan 16:00

Ha det bra
Tycker mycket om
Cyle
Stjärnsyster
Familj
Extrafamilj

Kommentarer
Postat av: Frida

va sött av Cyle =)

2007-06-13 @ 14:52:44
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Mall

mm håller me :P

2007-06-13 @ 17:30:08
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0